joorvajoor

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید جعفر به نام ای جونم

دانلود آهنگ جدید و زیبای جعفر به نام ای جونم

متن آهنگ جدید جعفر به نام ای جونم

Jafar – Ey Joonam

| دانلود با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ |

دانلود آهنگ جدید جعفر به نام ای جونم

دانلود آهنگ جدید جعفر به نام ای جونم

دانلود آهنگ جدید جعفر به نام ای جونم


دانلود آهنگ جدید جعفر به نام ای جونم

متن آهنگ جدید جعفر به نام ای جونم

مملی

تو مثل فاطما تو بارون

من , یه جعفر شیطون

ای جون من , میخام بدونی شکل کی ؟

تو فتوکپی عباس علی

خوشحالم اینجایی

جعفرمو فاطمایی دیوونه شد از دستت

جعفر وای هی وای

جعفر پریشونم

من عاشق حمال شدم فاطما ای جان

خوشحالم اینجایی

جعفرمو فاطمایی دیوونه شد از دستت

جعفر وای هی وای

جعفر پریشونم

تو اما میدونم

خوشحالم اینجایی

سرطانم انقدر سریشم

که رفیقام به من میگن یرقانم

تو میمیری فقط با من

دمم سرد که با تو میشه سرم چرب

هرچی زدنش پشه ها نکشت و کباب ترم کرد

جعفر انگار پاسبون

اخه کلاغا دورتن

فرق داره گازمون

اومده پول گازمون

پس توام لات باش مثلمون

تو مزه خوب گرمه سبزی عزیزم

تو فرا تراز املت و ابگوشتی عزیزم

تو عطر عجیب ماست و خیاری عزیزم

مگه میشه نخورمت بمونی

تو مزه خوب قرمه سبزی عزیزم

تو فرا تراز املت و ابگوشتی عزیزم

تو عطر عجیب ماست و خیاری عزیزم

مگه میشه نخورمت بمونی

خوشحالم اینجایی جعفرمو فاطمایی

دیوونه شد از دستت

متن آهنگ جدید جعفر به نام ای جونم

نظرات (۱)

به به^-^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
  • دانلود نرم افزار